Tuesday 24 April 2012

Pancake Morning

Pancake Morning
Z braku lepszego materiału na posta przekopałam stare zdjęcia i dokopałam się właśnie do tego, co dodaję dzisiaj. Zdjęcia zrobiłam już nowym aparatem na krótko przed wyjazdem do domu na święta wielkanocne. Teraz jestem już z powrotem w Londynie i zmagając się z niekończącą się listą esejów, które mam do napisania, marzę o pięknej pogodzie i dniach kiedy znów będę mogła wyruszyć na dalsze odkrywanie miasta.
Pancake Morning
Pancake Morning
Due to the lack of any material for the post, I went through my old pictures and found those that I'm sharing today. I took the pictures with my new camera, shortly before going back home for the Easter Break. Now I'm back in London, struggling with an endless list of the essays to write and dreaming of a better weather and days when I'll get back to discovering new parts of the City.

1 comment:

Dziękuję za wszystkie komentarze i wsparcie! ♥
Thank you for all the comments and support!