Tuesday 8 March 2011

Closer and Closer...

Zainspirowana słonecznym początkiem tygodnia postanowiłam znaleźć kilka piosenek, które wydają mi się najlepiej oddawać nastrój budzący się w większości z nas, kiedy bliska wiosna staje się faktem a nie jedynie majaczącą w oddali obietnicą przebudzenia z zimowego snu. A że dzisiejszy dzień w polskiej tradycji zwykliśmy nazywać ostatkami (lub jak wolą Brytyjczycy "dniem naleśnika") dodałam też kilka piosenek, które by nam o tym przypomniały. Może muzyka nie jest stworzona na ostatkową zabawę, ale wydaje mi się, że budzi pozytywne emocje i jest przyjemna dla ucha:)
P.S. Jakie jest Wasze zdanie? Która piosenka podoba Wam się najbardziej?

Inspired by the sunny beginning of the week I decided to find few songs that seem to best remind me of the feelings that most of us have, when the springtime slowly becomes a reality and the spring awakening is no longer a hazy promise. And as us, Polish people, modestly call the last day of carnival a Shrovetide (or as British do - a Pancake Day) I tried to add some songs that could remind us about that as well. Maybe the music I chose isn't perfect for the last day of carnival's party, but it seems to arouse positive feelings and is definitely nice to listen to:) Enjoy:)
P.S. What do You think? Which song is your favourite one?




1. MGMT - Kids
2.Does It Offend You, Yeah? - Game Over
3.Phoenix - Lisztomania (Alex Metric Remix)
4.Vampire Weekend - A-Punk (Album)
5.Phoenix - Lasso
6.Ra Ra Riot - Can You Tell
7.Tokyo Police Club - Bambi
8.Florence + The Machine - Dog Days Are Over
9.Discovery - Orange Shirt
10.Ratatat - Bare Feast

1 comment:

  1. dzięki za wiosenno - ostatkową playlistę:)jeżeli chodzi o moje zdanie to najbardziej podobały mi się: Phoenix - Lasso i Tokyo Police Club - Bambi z bardzo prostego powodu, mianowicie są chyba najbardziej "z mojej bajki" stylistycznie. co do reszty to też bardzo pozytywnie, jak dla mnie powiało nowością, a to chyba dobrze- takie wiosenne przewietrzenie głowy i zrobienie miejsca na coś innego niż dotychczas:)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze i wsparcie! ♥
Thank you for all the comments and support!