Friday 2 September 2011

Lublin, Here We Are

Hitting another spot

Lublin zostawił na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Przeświadczenie o widocznej różnicy między wschodem i zachodem naszego kraju nieustannie sprawiało, że funkcjonowałam w przekonaniu że nawet duże miasta różnią się znacznie od tych, które znam. Jednak razem z tą wizytą stereotyp został obalony i wiem, że z przyjemnością wróciłabym w przyszłości w tamte strony, żeby zobaczyć kolejne miejsca.

Lublin left a very nice impression on me. Visible difference between West and East of my country continually made me believe that even bigger cities differ a lot from those that I know. However together with the visit the stereotype was brought down and I know, that I'd come back for more with a huge pleasure.

Hitting another spot

Hitting another spot Hitting another spot

Hitting another spot

Hitting another spot Hitting another spot

Hitting another spot

Hitting another spot

12 comments:

  1. Amazing photos, I am so jealous of your travels :)


    emilybayley
    http://fashionwallfleur.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ciekawe miasto, ciekawe zdjęcia:) mam coraz większą ochotę na mój zbliżający się wyjazd do Cieszyna:) bo odwiedzając Twojego bloga po prostu nabiera się apetytu na podróże te mniejsze i te całkiem poważne i dalekie:) (nie wspominając o apetycie na smakołyki, które przyrządzasz, a później nam pokazujesz) ;) pozdrawiam! :D

    ReplyDelete
  3. beautiful photos!!

    xoxo bun
    http://www.bybun.com/buns-blog

    ReplyDelete
  4. Very beautiful photos I can see why this place made an impression you.

    www.iwouldsorockthis.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. No ostatnia i matura niestety, boje się :P

    ReplyDelete
  6. taak,to czarne z berneńczykiem to ja ;) rzadko się publikuję,bo nie jestem zbyt fotogeniczna,poza tym prywatność i takie tam :D wolę psy i widoczki :)

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajne zdjęcia!!! A jako, że jestem z Lublina to miło mi słyszeć, że podoba Ci się moje miasto ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.dutyofstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Beautiful pictures ! Sounds like a wonderful place to go ! Check out : http://nothinlasts.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. beautiful photographs! I particularly LOVE the first one

    ReplyDelete
  10. oh looks like a great city!!

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze i wsparcie! ♥
Thank you for all the comments and support!