Friday 5 October 2012

The City of Kings

Visiting Kraków

W czasie mojej kilkudniowej, sierpniowej wizyty w Polsce, udało mi się zawitać na chwilę w Krakowie.
To zdecydowanie moje ulubione polskie miasto, może dlatego, że mam wiele wspomnień związanych z tym miejscem. Duża część mojej rodziny mieszka właśnie tam, dlatego dorastając często miałam okazję spędzać czas w Krakowie.
Tym razem, zaraz po przyjeździe skierowałam moje kroki w stronę Kazimierza, dzielnicy żydowskiej. Dużo zabytków, bogata historia, liczne synagogi, niezliczone restauracje i kawiarnie, przyciągają do Kazimierza - jak i zresztą całego Krakowa - turystów z różnych części świata.

During my short visit to Poland this past August, I managed to go to Cracow for a day.
It's definitely my favourite polish city, maybe because I have a lot of memories connected with that place. A big part of my family lives there, so growing up I used to spend a lot of time in Cracow.
This time, right after arrival I headed towards Kazimierz, the Jewish area. Many sights, rich history, loads of synagogues, countless restaurants and coffee shops, attract to Kazimierz - and Cracow itself - tourists from around the world.


Visiting KrakówVisiting Kraków
Visiting Kraków
Visiting Kraków
Visiting Kraków
Visiting Kraków
Visiting Kraków
Visiting Kraków
Visiting Kraków
Visiting Kraków
Visiting Kraków
Visiting Kraków
Visiting Kraków


2 comments:

  1. mam nadzieję, że w listopadzie w końcu ud ami się pojechac do Krakowa.. (dopiero dwa razy tam byłam, więc nie uważam, żebym miasto znała.. a wstyd nie znać!)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze i wsparcie! ♥
Thank you for all the comments and support!