Tuesday 26 July 2011

Bobby Pins Anyone?

Picture Courtesy of: Hair Accessory Guide
Od kiedy zdecydowałam się na nowe obcięcie, które nie pozwala mi po prostu spiąć włosów w kucyk, doceniłam fakt że zadaniem spinek nie jest tylko ładny wygląd. Jest jeden prosty test, który pomaga sprawdzić czy te, których teraz używasz pomogą długo utrzymać włosy na swoim miejscu. Weź jedną spinkę i rozciągnij ją lekko, później puść - jeśli wróci do oryginalnego kształtu znaczy to, że możesz być pewna długo trzymającej się fryzury. Jeśli jednak zostanie wygięta, to czas planować wizytę w sklepie z akcesoriami (nie żeby to była zła rzecz!).

Ever since I got my new haircut, that unfortunately doesn't allow me to make a simple pony tail, I realized that there is a whole lot more to bobby pins than just aesthetic reasons. There is one simple test to make sure that your bobby pins will keep your hair in the right place. Just take one, stretch it and if it goes back to the original shape it means that you can be sure about a long lasting hairdo. If it doesn't you probably need to plan a trip to the accessories boutique (not that it's a bad thing!).

9 comments:

  1. jakie nowe obciecie? zdjęcie proszę! no i ja walczyłam z wsuwkami jakiś czas to temu i niestety poniosłam klęskę. czuję, że będę musiała wziąć u Ciebie parę lekcji!

    ReplyDelete
  2. These are the cutest bobby pins ever! And haircuts are so exciting. :)

    <3Chelsea Elizabeth
    http://www.organizedxxmess.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jakie kolory wsuwek preferujesz? :D Dawaj fotę! :P

    ReplyDelete
  4. Ania obawiam się że będziesz zmuszona zaczekać do czwartku!:P i to Ty będziesz zmuszona (miała zaszczyt?) do obfotografowania mojego nowego-starego obcięcia:P

    Malena, Karolina jak już będę mieć foty to dodam:D bo 2 tygodnie od wizyty u fryzjera to było za mało, żeby zdążyć się uwiecznić:D

    Karolina wsuwki najczęściej czarne;) jakoś nie potrafię się przekonać do kolorowych...

    ReplyDelete
  5. haha, mam to samo, wsuwki wszedzie.fajny ten test;)

    ReplyDelete
  6. hi there thanks for the comment :),im following u now, follow back pls?
    x

    ReplyDelete
  7. new haircut?? picture pleeeease :D

    ReplyDelete
  8. Your blog really is nice!
    Shall we follow each other?
    x
    http://givemetruthloveandfreedom.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze i wsparcie! ♥
Thank you for all the comments and support!