Tuesday 28 June 2011

A Day In Oxford

Czasem warto wybrać się także poza Londyn. Nasz wybór padł na Oksford, głównie dlatego że nie musieliśmy spędzić w autokarze długich godzin. No i ciekawiło nas, jak wygląda to miasteczko słynące z jednego z najlepszych ośrodków akademickich na świecie. Moje wrażenie było bardzo pozytywne...

Sometimes it's worth going outside of London. Our choice was Oxford, mainly because we didn't have to drive long hours to get there. And we were very curious how does the town known for one of the best universities in the world look like. I was truly impressed...




Postanowiliśmy wejść na Carfax Tower, żeby zobaczyć panoramę miasta.
We decided to go on Carfax Tower and see the panoramic view over the town.


Mieliśmy do pokonania 101 schodków
We had 101 steps to go









4 comments:

  1. Bylam w Oxfordzie jakieś 4-5 lat temu i pamiętam, że wyjechałam stamtąd z wrażeniem, że wszędzie znajdują się jakieś części uniwerystetu:) no i dużo rowerow. byłam moze zwiedzać kampus?

    ReplyDelete
  2. ale sielsko :)

    ReplyDelete
  3. Karolinkie odniosłam bardzo podobne wrażenie, wszędzie są rowery, mnóstwo studentów i college różnej maści. do kampusu niestety nie dotarłam;)

    Malena bardzo sielsko:) wszędzie pięknie zielono i czysto.

    ReplyDelete
  4. kampusy to były wtedy zamknięte,bo był środek tygodnia i porządni studenci się jeszcze uczyli. w przeciwienstwie do nas, bujajacych sie po okolicach Londynu! :D

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze i wsparcie! ♥
Thank you for all the comments and support!