Tuesday 4 September 2012

Walking Around the Donau River Bank

Walking Around the Donau River Bank
To już oficjalnie ostatni post o Wiedniu i mojej czerwcowej wycieczce. Teraz jestem już w drodze do Sewilli, aby rozpocząć moją roczną wymianę w jednym z najcieplejszych miast Europy.Nie mogę doczekać się pomarańczy rosnących przy drogach i upałów oraz słońca zamiast niekończącego się deszczu. Moje pierwsze dni będą na pewno stresujące, ale mam nadzieję że kiedy tylko uda mi się wszystko zorganizować, zacznę zwiedzać miasto i dodawać mase zdjęć.
Dzisiejsze zdjęcia zrobione były tego samego dnia co te z ostatniego posta. Po spacerze w żydowskiej dzielnicy, wybraliśmy się nad Dunaj żeby chwilę odpocząć, po czym spotkaliśmy się z siostrą mojej Londyńskiej współlokatorki.

This is officially the last post about Vienna and my little trip back in June. As this post goes online, I'm on my way to Sevilla, to start my year long student exchange in one of the hottest cities in Europe. I can't wait to see the place where oranges grow on the street and the most likely weather is sun and heat, instead of endless rain. My first days will be busy and stressful, but hopefully, as soon as I will manage to organize everything, I will start exploring and photographing the city.
Today's pictures were taken on the same day as the ones from the previous post. After a stroll around the Jewish area, we went down to see the Donau river and relax for a minute, before meeting up with my London's flatmate sister.

Walking Around the Donau River Bank
Walking Around the Donau River BankWalking Around the Donau River Bank
Walking Around the Donau River Bank Walking Around the Donau River Bank

3 comments:

  1. nie moge sie doczekac Twoich fotorelacji z Sevilli :)

    ReplyDelete
  2. Ach, na pewno czeka Cie wspaniały czas w Sewilli.. i jakie to świetne miejsce wypadowe.. cała Andaluzja:) rozmarzyłam się. A i zdjęcia z Sewilli z przyjemnością pooglądam, byłam tam tylko na jeden dzień, więc wiele nie zobaczyłam.

    ReplyDelete
  3. Najpiękniejsze miasto jakie w życiu zwiedziłam. <3

    "kto nie widział Sewilli, ten nie widział cudu."

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze i wsparcie! ♥
Thank you for all the comments and support!